Agents of Mayhem - Lazarus Agent Pack
En enda mer utviklet kampopplevelse. Et eksperimentelt serum har gjort Lazarus til en livsfarlig blanding av kvinne og maskin. Hun er det ypperste innen evolusjon, og hun er klar til å utfordre hvem som helst som hevder noe annet. Tilgjengelig 30 dager etter lansering.