Oppgrader til Age of Wonders: Planetfall Deluxe-utgaven, som inneholder grunnspillet og deluxeutgaveinnholdet. Deluxeutgaveinnholdet inkluderer: Eksklusivt Jack Gelder-avatarkostyme Bravado-kosmetikkpakken Stilige utkledninger trengs for å bygge et samfunn etter eget forgodtbefinnende. Punkerkosmetikkpakken Stilen din skiller seg dramatisk fra et utdødd galaktisk samfunn! Overlevelse til enhver pris Overlev i en verden overtatt av et fremmed plante- og dyreliv som domineres av Kir’ko-fraksjoner!