Age of Empires III: Definitive Edition - USA + Mexico-dobbeltpakke
Opplev historiske Nord-Amerika med den meksikanske og den nordamerikanske sivilisasjonen i Age of Empires III: Definitive Edition. Pakken gir deg begge sivilisasjonene, som har et bredt spekter med nytt innhold. På tvers av begge sivilisasjonene låser du opp nye utforskere og to hjembyer, 17 enheter og fire unike bygninger. Pakken har også to nye historiske slag, "Grito de Dolores" og "The Burning of the USS Philadelphia". I tillegg får begge sivilisasjonene en Age up-funksjon du kan bruke til å utvikle sivilisasjonen ved å velge mellom forskjellige stater, noe som gir spesielle forsendelseskort og bonuser som passer til alle spillestiler. BONUS: Hvis du har begge sivilisasjonene, låser du opp det historiske slaget ved Queenston Heights i spillet.