Age of Empires III: Definitive Edition – Kosmetisk heltepakke – Lizzie
Samle og kommander helter for å mestre land over hele verden. Møt sjørøveren Lizzie (britisk): Selv om Elisabet Ramsey er oppvokst som datter av en engelsk adelsmann, foretrekker hun å være fribryter i Karibia med – og uten – Hennes Majestets kaperbrev.