Age of Empires III: Definitive Edition – Kosmetisk heltepakke – Kunoichi
Samle og kommander helter for å mestre land over hele verden. Møt Kunoichi (japansk): Med trening i ninjutsu kan denne kvinnelige krigeren infiltrere fiendens baser og er i stand til å beseire de mest standhaftige fiender med sine overlegne ferdigheter.