Additional Scenario & BGM Set 5 "Turning the Tables"
Merk: Dette innholdet er en del av «SAMURAI WARRIORS 5 Season Pass». Pass på at du ikke gjør unødvendige kjøp. Følgende ekstrainnhold er inkludert: Additional Scenario & BGM Set 5 "Turning the Tables" ■Scenariooversikt Offiserene som levde gjennom historiens mest turbulente tid har samlet seg! Gi dem én sjanse til for heder og ære på slagmarken! ■Slik bruker du scenariet I «Musou Mode» velger du «March» – «DLC» fra My Castle. ■Slik bruker du BGM Etter at du fullfører scenariet, kan du høre på BGM fra «Vault» – «Music Theater», eller du kan velge BGM som kampmusikk i «Preparing for Battle» ved å velge «Settings» – «Change Music». Merk: Ytterligere scenarier blir spillbare halvveis gjennom Nobunagas Path Kapittel 1.