Added Bonus, Original Event
Offisielle ekstra hendelser er inkludert. ▼ For å bruke I «EDIT EVENTS» velg «Create Event/Change Event» og fortsett til «Copy Sample Event» for å velge en av scenariene ovenfor. Etter dette vil du kunne bruke «Restrict Event» til å bruke det i hovedspillet eller bruke «Change Event» for å redigere detaljer. * Originale offiserer brukes i scenariet «Keepsake of the Conquerer». For å få offiserene til å dukke opp i hovedscenariet, før du spiller gjennom dette scenariet må du velge en original offiser som du ønsker å bruke og registrere ham eller henne i «Change Event» under «Character 4».