A Pixel Story
I en verden skjult dypt i datamaskinen din, nærmer en usannsynlig helt seg. En historie om plattformer og farer, om magiske teleporteringshatter og sarkastisk programvare og om tyvmåker og maniske operatorer. Det er ikke noe eventyr … det er et pikseltyr! Stappet med utfordrende plattformer, listige feller, smarte oppgaver og en morsom historie med snert – A Pixel Story er en reise gjennom spillhistorien som setter ferdighetene dine på prøve mens du smiler hele veien. Redd systemet … redd verden!