A Matter of Family
Handlingen i "A Matter of Family" er lagt til tiden før hendelsene i Arkham Asylum, og spilleren inntar rollen som Batgirl når hun slår seg sammen med Robin for å redde faren, politimester Gordon, fra en galning. I en forlatt fornøyelsespark må Batgirl og Robin kjempe for å redde Barbaras far og unngå å bli offer for Jokerens onde plan. Batgirl, som har fått sin opplæring hos Batman, bruker en kombinasjon av kampteknikker og unike hackerferdigheter til å ta ut fiender, kontrollere gjenstander og løse gåter. Utforsk den skumle fornøyelsesparken Seagate i dette handlingsmettede eventyret som ender i en avgjørende kamp mellom de gode, de onde og de klinisk gale.