8-Bit Yoolip - Awesomenauts Assemble! Kostyme
ADVARSEL: Du vil ikke kunne bruke dette innholdet om du ikke har Professor M. Yoolip. Du MÅ ha Professor M. Yoolip for å bruke dette kostymet i Awesomenauts Assemble! Denne utvidelsen vil låse opp et kostyme til Professor M. Yoolip i Awesomenauts Assemble! 8-Bit Yoolip-kostymet har en unik kjenningsmelodi og seriemord-melodi i tillegg til nytt et stemmesett og unike lydeffekter til karakteren.