3on3 FreeStyle – Ultimate Point Bundle
Den ultimate verdipakken! Denne eksklusive Ultimate Point Bundle kommer fullpakket med hele 900 poeng sammen med sjeldne prestisjegjenstander som kan akselerere karakterens vekst raskere enn noen gang før! Ikke la denne engangsmuligheten gå fra deg! Denne eksklusive pakken inkluderer: - 900 poeng - Intensiv manual x1 - Valgbar platinakortpakke x10 **Hvis den er kjøpt, kan pakken ikke refunderes da den inneholder engangs-/engangsartikler i spillet som ikke kan hentes. **Varer fra denne pakken sendes til meldingsboksen din umiddelbart ved kjøp.