3on3 FreeStyle – Premium Point Bundle
Denne unike Premium Point-pakken inkluderer 330 poeng og prestisjegjenstander som kan hjelpe deg raskt å vokse favorittkarakteren din! Ikke gå glipp av dette engangstilbudet! Denne eksklusive pakken inkluderer: - 330 poeng - Intensiv Note x5 - Tilfeldig platinakortpakke x10 **Hvis den er kjøpt, kan pakken ikke refunderes da den inneholder engangs-/engangsartikler i spillet som ikke kan hentes. **Varer fra denne pakken sendes til meldingsboksen din umiddelbart ved kjøp.