3on3 FreeStyle - Ox Queen Character Pack
Ox Queen, et stort navn i nettsamfunnet, dukket opp til FS Court! Du vil snart bli med fansen hennes med hennes kinky sjarm og kreative ferdigheter på banen! Denne pakken inkluderer: - Karakter - Oksedronning - Gold Card Ticket x5 *Hvis du kjøper, vil du ikke kunne kjøpe Ox Queen Legendary Pack eller Ox Queen Intensive Pack. *Hvis den er kjøpt, kan pakken ikke refunderes da den inneholder engangs-/engangsartikler i spillet som ikke kan hentes. *Ved kjøp går pakken til meldingsboksen. *Hvis du eier Character Pass, byttes Ox Queen til 50 poeng når du åpner pakken.