3on3 FreeStyle –MC.CC Character Pack
OX QUEEN TV PÅ LUFT? Nei, det er MC.CC PÅ SCENEN! MC.CC leverer alltid en høyenergisk, uforglemmelig forestilling som lar publikum ønske mer! En SG fullpakket med kraftige trekk! DJ MC.CC er klar til å slippe takten på banen! Sjekk ham ut nå! Denne pakken inkluderer: - Karakter - MC.CC - Gold Card Ticket x5 *Hvis den er kjøpt, kan pakken ikke refunderes da den inneholder engangs-/engangsartikler i spillet som ikke kan hentes. *Ved kjøp går pakken til meldingsboksen. *Hvis du eier Character Pass, byttes MC.CC mot 50 poeng når du åpner pakken.