3on3 FreeStyle - Liu Character Package
"Svikt er bare muligheten til å begynne på nytt! Liu, som en gang var profesjonell, kom sterkere tilbake til FS Court. Spill nå med den ultimate forsvareren, laget for strategisk lagspill! Denne pakken inkluderer: - Karakter - Liu - Gold Card Ticket x5 *Hvis du kjøper, vil du ikke kunne kjøpe Liu Legendary Pack eller Liu Intensive Pack. *Hvis den er kjøpt, kan pakken ikke refunderes da den inneholder engangs-/engangsartikler i spillet som ikke kan hentes."