3on3 FreeStyle – Jessie Character Pack
Kan det være... Jessie? Det er det absolutt! Rebeccas søster, Jessie, lyser opp banen. Hun er kjent for sine blendende ferdigheter og eksepsjonelle spill, og hun klarer aldri å imponere. Med sin kvikke smidighet og kraftige evner er Jessie en kraft å regne med. Ikke gå glipp av sjansen til å se hennes ekstraordinære talent. Still inn nå og forbered deg på å bli betatt av Jessies enestående prestasjon! Denne pakken inkluderer: - Karakter - Jessie - Gold Card Ticket x5 *Hvis den er kjøpt, kan pakken ikke refunderes da den inneholder engangs-/engangsartikler i spillet som ikke kan hentes. *Ved kjøp går pakken til meldingsboksen. *Hvis du eier Character Pass, byttes Jessie mot 50 poeng når du åpner pakken.