3on3 FreeStyle – Jack Character Pack
En ny domstol her med en historie, Jack kommer til retten. Tro at han er den eneste som vender tidevannet i de desperate øyeblikkene. Ikke lenger redd for fiendene dine. Bli en tillitsfull bror for ham. Da er Jack, en mann som lever i lojalitet, klar til å ofre seg for deg og vil være din tilhenger. Jack gjør forsvarere hjelpeløse med overlegne ferdigheter med hoppskyting og en spesiell skjermsnurr beveger seg mest uventet. Å samarbeide med en mester i skjermbevegelser kan også være en nøkkel til å vinne en seier. Spill Jack, en veteranoverlegen i å snu situasjonen, og kontroller retten som du vil. Pakken inkluderer: - Karakter - Jack - Gullpakkebillett * 5 * Hvis du kjøper det, vil du ikke kunne kjøpe Jack Legendary Pack eller Jack Efficient Pack. * Hvis den er kjøpt, kan ikke pakken refunderes da den inneholder eksponerbar vare i spillet.