3on3 FreeStyle - Howl Character Pack
Miamis streetballstjerne, ubeseiret i 1on1, Howl har landet til New York for å bevise seg igjen! Spill nå for å se hvordan han dominerer på allerede mye opphetet FS-bane! Denne pakken inkluderer: - Karakter - Hyl - Gold Card Ticket x5 *Hvis du kjøper, vil du ikke kunne kjøpe Howl Legendary Pack eller Howl Intensive Pack. *Hvis den er kjøpt, kan pakken ikke refunderes da den inneholder engangs-/engangsgjenstander i spillet som ikke kan hentes. *Ved kjøp går pakken til meldingsboksen. *Hvis du eier Character Pass, byttes Howl til 50 poeng når du åpner pakken.