3on3 FreeStyle – Genesa Character Pack
Møt Genesa, den høyytelses Android med essensen av Nomeds teknologi! Opplev Genesas allsidighet av vakt- og foroverposisjoner gjennom modusbrytersystem! Denne pakken inkluderer: - Karakter - Genesa - Gold Card Ticket x5 *Hvis den er kjøpt, kan pakken ikke refunderes da den inneholder engangs-/engangsartikler i spillet som ikke kan hentes. *Ved kjøp går pakken til meldingsboksen. *Hvis du eier Character Pass, byttes Genesa mot 50 poeng når du åpner pakken.