3on3 FreeStyle – Double D Character Pack
Double D er klar til å ødelegge alt Fox har i Nomads navn! En kraftig PF utmerker seg i kollisjonskamper, han er spesialisert i Rim-angrep! Med sin "In your Face"-evne vil han ødelegge alle som blokkerer veien! Vil han klare å ta hevn? Sjekk ham nå for å se hva han er laget av! Denne pakken inkluderer: - Karakter - Dobbel D - Gold Card Ticket x5 *Hvis den er kjøpt, kan pakken ikke refunderes da den inneholder engangs-/engangsartikler i spillet som ikke kan hentes. *Ved kjøp går pakken til meldingsboksen. *Hvis du eier Character Pass, byttes Dobbel D til 50 poeng når du åpner pakken.