3on3 FreeStyle - Deacon Character Package
Du kaller din egen foul i Street Basketball, sier de. Denne fyren tar alle fordelene av dette. Se opp for den lovløse på banene, Deacon! Denne pakken inneholder gjenstander som kan brukes i spillet. Ved kjøp blir alle varene sendt til meldingsboksen din. * Ny karakter - diakon - Gullkortpakkebillett x5 * Hvis du kjøper, vil du ikke kunne kjøpe Deacon Efficient Pack eller Deacon Legendary Pack. * Hvis den er kjøpt, kan ikke pakken refunderes, da den inneholder eksponerbar vare i spillet.