3on3 FreeStyle - Crossplay 4-års jubilæumsgavepakke
"La oss feire 4-årsjubileet for Crossplay i 3on3 FreeStyle med en fantastisk gave! For å gjøre dette øyeblikket spesielt, har vi satt sammen en haug med kule ting i spillet som vil gjøre 3on3-opplevelsen din enda bedre! Ta tak i dem nå og styr retten! Denne pakken inkluderer: - 40 poeng - 40 000 mynter - Intensiv Note x4 - Tilbehør til jubileumskake **Denne gavepakken kan kun lastes ned frem til 31.12.2024 23:59 PST, deretter vil den ikke lenger være tilgjengelig. Så ikke gå glipp av det!"