2016 Batman vs. Superman-batmobilpakke
Kjemp mot Gotham Citys beryktede skurker med 2016 Batman vs. Superman-batmobilpakken. Pakken inneholder Batman-drakten og Batmobilen fra den etterlengtede filmen «Batman v Superman: Dawn of Justice».