2014 – ferie
Pakke med alternative antrekk til Ultra Street Fighter IV. Inneholder nye antrekk med ferietema til Rolento, Elena, Poison, Hugo og Decapre. Kle deg i noe nytt, og bank opp motstanderne med stil! *Dette innholdet er kun kompatibelt med Ultra Street Fighter IV. Det vil ikke fungere med andre spill.