Dead Exit
Dead Exit er et zombieapokalyptisk kortspill med basestyring. Ok, det er muligens det eneste zombieapokalyptiske kortspillet med basestyring. Hver spiller kontrollerer en base og prøver å utmanøvrere motstanderne og overleve evakuer-ingen av en by. Spill kortene dine riktig. Skap allianser. Bryt allianser. Bedra dine allierte på det verst mulige tidspunktet, og etterlat dem til å bli oppspist av zombie-hordene. Det er opp til deg hvordan du spiller det, bare pass på at du kommer deg ut av byen med nok ressurser til å overle-ve! Du må ikke svikte absolutt alle, du kan samarbeide, og prøve å få alle ut i livet i flerspillermo-dusen. Eller du kan spille alene i énspillermodusen som tilbyr flere innstillinger for et enkelt og kjapt spill, eller en intenst og nervepirrende zombie-opplevelse. Det er virkelig opp til deg. Inneholder: Original kortmekanikk med flerfunksjonelle, tosidige kort. Alt er udødt om du ikke er forsiktig. 1 - 8 spillere lokalt eller online. Énspillermodus med fullstendig egendefinerbar vanskelighetsgrad.