Valkyria Chronicles 4
Et kontinent dekket i krigens bitre flammer! Valkyria Chronicles 4 utspiller seg i samme tidsrom som det første Valkyria Chronicles, men fokuserer på Føderasjonens E-tropp. Kommandant Claude Wallace og barndomsvennene hans begir seg ut i den desperate krigen for å kjempe for friheten, men beinharde snøstormer, puljer av imperiets tropper og valkyrienes gudommelige krefter står mellom dem og seieren. Kampsystemet BLiTZ er tilbake, sammen med grafikkmotoren CANVAS! Den neste generasjonen av BLiTZ-kampsystemet - En blanding av turbasert strategi, rollespill og tredjepersonsskytespill i sanntid; «BLiTZ»-kampsystemet begir seg ut på slagmarken. Kjemp mot imperiets trussel med flere enheter og på større områder enn aldri før. Den eksplosive nye enheten Grenadier og mangfoldige nye muligheter for både offensiv og defensiv krigføring gjør sin debut i Valkyria Chronicles 4. En levende verden i vannfarger - Seriens håndtegnede grafikkstil er tilbake! Med inspirasjon hentet fra akvarellmalerier, blander grafikkmotoren CANVAS elementer fra virkelighet og fantasi for å skape en uttrykksfull verden med fargerike følelser. Se hvordan E-troppens reise utfolder seg som et interaktivt maleri.