Peggle 2 Magical Masters Edition
Opplev Peggle 2 i dens ultimate utgave med Magical Masters Edition! Komplett med alt tilleggsinnholder utgitt til nå – nye masters, kostymer, baner, utfordringer og mer – denne utgaven er stappfull av verdi (og regnbuer)! Peggle 2 er et magisk spill full av sprettende baller, magiske pinner og mursteiner laget av ren skjær glede! Test lykken og ferdighetene dine ved å bli kvitt pinnene, knuse mursteiner og skyte akkurat tidsnok for å oppnå EXTREME FEVER! Oppdag 7 magiske Peggle Masters og bruk deres vanvittige evner på over 140 baner og prøvelser for å knuse forventninger, og å oppnå poengsummer som er hinsides denne verden! Og etter du har perfeksjonert talentene dine, bruker du dem mot andre i 4-spillers Peg party-modus, eller mot én enkelt motstander i Duel-modus.