Artifex Mundi Fantasy Bundle
Legg ut på en dobbelt reise til en verden full av magiske steder og fantastiske beist! Dra til et univers fra slavisk mytologi for å finne en sjelden plante og redde de mystiske beboerne i Heritage Park, eller let etter den savnede søsteren din i den gamle, mørke skogen med den bunnløse gropen kjent som Abyss! Med denne nye fantasypakken får du to eventyr å gi deg i kast med!