Worlds of Magic: Planar Conquest
BLI DEN LEDENDE TROLLMANNEN! Utforsk og erobre et nesten uendelig antall unikt skapte universer og overvinn fiendene dine ved hjelp av militær og magisk kraft. Finn byer, bygg opp hærer, bruk formler og lag kraftige magiske artefakter når du forsøker å bli «Supreme Sorcerer Lord» i Worlds of Magic: Planar Conquest, et 4X rundebasert strategispill. Inneholder: - 4x rundebasert strategispill med unike multiverser og sju eksistensplan. - Over 40 verdenstyper som kryr av voktere og bytte. - Det taktiske kampsystemet D20. - Velg 1 av 8 raser og bli den beste i riket ditt. Led sivilisasjonen din til seier! - Tilpass din Sorcerer Lord, eller velg en forhåndslaget figur. - Velg fra 12 formelsirkler, med over 400 formler som lorden din kan lære. - Finn byer, bygg opp hærer, forsk på og bruk formler, hyr inn magiske helter, og mer. - Over 100 unike militære enheter å rekruttere og magiske skapninger å påkalle. - Spill kamper på et taktisk kampbrett eller regn ut automatisk for å spare tid.