Raging Justice
Raging Justice er et klassisk episk slåssespill som trekker sjangerens ville sjarm motvillig inn i det 21. århundre! Byen er i kaos! Kriminalitet og korrupsjon når nye høyder, og kjeltringer lager bråk på hvert hjørne. Det er opp til deg å sparke, slå og kjempe deg gjennom de livsfarlige gatene for å straffe kjeltringene. Nøkkelfunksjoner: Knalltøffe slagsmål: Vær maksimalt brutal mot nådeløse forbrytere i ville kamper! Kjemp deg gjennom adrenalinfylt 2D-blodbad med umiskjennelig klassisk slåssing! Arrestordre: Velg mellom å følge reglene, forvirre og arrestere fiendene dine for å få bedre helse og fullføre nivåutfordringer eller ta loven i egne hender, bevæpne deg selv, og sørg for at rettferdigheten håndheves. Horder av udyr omgir deg, vil du være snill eller slem purk? Vær advart, handlinger har konsekvenser... Våpen: Slipp løs absolutt ødeleggelse ved å ruste deg med sinnssykt mange forskjellige våpen! Slå deg gjennom en barslåsskamp med en krakk, hakk og skjær deg gjennom bakgatene med en kniv, eller mei ned gjenger i en plenklipper! Rettferdighet har aldri føles så bra. Lokalt samarbeidsspill: Kjemp mot forbryterverdenen alene eller få hjelp av en partner i samarbeidsspill! Total tilintetgjørelse venter når du slipper løs raseriet i deg ... bare sikre at at du har fri bane til målene, ellers kan du bli skutt av en partner! Global ledertavle: Glem snill purk / slem purk, ta av solbrillene og prøv å bli den beste purken! Mens spenningen stiger, gjør poengsummen din det også. Har du det som skal til for å være dødsbra?