X-Morph: Defense & Zombie Driver Bundle
Denne samlepakken inneholder to spill fra EXOR Studios: X-Morph: Defense og Zombie Driver Ultimate Edition. X-Morph: Defense er en unik fusjon av skytespill i fugleperspektiv og tårnforsvar. Det er du som invaderer! Bruk ødeleggende våpen eller led fiendene dine inn i en labyrint av tårn. Zombie Driver Ultimate Edition er en vanvittig blanding av biler, fart, eksplosjoner, blod og zombier! Kjemp deg gjennom en episk historiemodus eller vis hva du kan i modusene Slaughter og Blood Race.