Legendary Eleven
Legendary Eleven er et storslått arkade-fotballspill inspirert av fotballens gullalder fra 70- til 90-tallet. Dette er en ny tilnærming til det vakre spillet, med god spillflyt og unike mekanikker. Utvikle forbløffende spillopplegg og hold på ballen for ustoppelige Super Shots. Gamble med sklitaklinger for å stjele ballen uten at dommeren blåser av. Stol på fansens støtte hvis du taper, eller bruk spesielt samlerbilde til å forbedre lagstatistikken. Legendary Eleven er alt dette og mer, et overdrevent, morsomt og svært brukervennlig spill lagt til gamle VM som skapte historie og inspirerte generasjoner av spillere og fans. Spill i kampanjemodus åpner bilder du kan bruke til å forbedre lagstatistikken eller -moralen, eller kanskje få andre spesialfordeler. Velg blant 36 team fulle av praktfulle frisyrer, barter og legender i korte shorts. Led dem til heder og ære og VM-seier!