Handball 16
Spill med alle 68 lag fra de tre største europeiske ligaene i den FØRSTE håndballsimuleringen. Oppdag et intuitivt spillsystem med 24 offensive og defensive taktiske oppsett. Bruk ekte håndballbevegelser og -taktikk: spinnskudd, hofteskudd og et bredt utvalg av taktiske systemer og realistiske bevegelser. Fullstendig opplev 2015-2016 sesongen med de offisielle spillerne, draktene og statistikk fra de mest prestisjetunge ligaene: Championnat de D1 (Frankrike), DKB Handball-Bundesliga (Tyskland) og Liga Asobal (Spania). Utfordre maskinen eller vennene dine på nettet og i lokale kamper, lag spilleren din, kontroller utviklingen din i karrieremodus, spill en hel sesong og styr laget ditt mot seier!