Overruled!
Overruled! er et flerspillerspill der spillerne endrer reglene mens de spiller, noe som direkte påvirker dynamikken og retningen til kampen. Utfordre opptil tre venner med både lokal og online flerspiller til en kamp. Personen med flest poeng til slutt vinner spillet! Men reglene er til for å endres, og med mange kort som lar deg endre dem vet du aldri hvordan kampen ender! Du spiller kanskje Deathmatch nå, men plutselig kan en av rivalene dine endre spillet til Swag Bag. Eller King of the Hill. Eller Capture the Flag. Er alle døde? Doble tiden det tar før de kan spille igjen. Går det ikke så bra med deg? Gjør om lagene. Har du Swag Bag? Doble antallet poeng du får. Stadig flere figurer vil holde deg med selskap når du og vennene dine kjemper om seieren.