This Is the Police
Dykk ut i en historie med korrupsjon, kriminalitet og intriger. I rollen som den dystre politimesteren Jack Boyd kommer du ansikt-til-ansikt med den stygge baksiden til Freeburg, en by på vei ned i grøfta. Kan Jack nå pensjonsalderen med en stor bunke penger eller ender han opp fattig … eller verre? Led dine ansatte, svar på nødrop og etterforsk kriminalitet i en by på randen av kaos. Mafiaen styrer underverdenen bak kulissene, de har satt sine klør dypt i byen, og selv borgermesteren er klar til å utnytte situasjonen til sin politiske fordel. Velg din fremgangsmåte til enhver situasjon mens den utspiller seg. Enkelte ganger svarer du på en krise som utfolder seg på et åsted, eller forhandler med Freeburgs kjeltringer. Enkelte ganger unnviker du spørsmål i presserommet, eller til og med utfører kryssavfør i vitneboksen. Klarer du å holde dampkjelen fra å eksplodere, i hvert fall lenge nok til at du har spart opp rikelig til pensjon?