DYNASTY WARRIORS 8 Empires
I DYNASTY WARRIORS 8 Empires, det siste avsnittet av "Empires"-serien, er målet å erobre det eldgamle Kina ved hjelp av strategi samt den taktikken WARRIORS-serien er kjent for: Én kriger mot tusen. Spilleren inntar rollen som en helt fra Tre kongeriker-epoken, og målet er å forene hele det eldgamle Kina under eget herredømme ved hjelp av strategi og krig!