Monster Jam Steel Titans
Ekte biler. Ekte action. Monster Jam! Monster Steel Titans leverer den komplette Monster Jam-opplevelsen, så alle kan få oppleve den! Alle bilene, stunt, stadioner, racing og hopp – alt i ett og samme spill! Spill i forskjellige moduser som stadion og utendørsracing, forskjellige stuntutfordringer og ødeleggelsesmoduser! - Kjør et MONSTER! Konkurrer i 25 av de mest populære bilene, inkludert Grave Digger og Max-D! - Omfattende ødeleggelse inkluderer ødeleggelse av panser, knusing av skrotbiler og ødeleggelse av omgivelsene! - Utfør dine favorittstunt! Bicycles, Stoppies, Moonwalks, Walk Its, Cyclones, Pogos, Power Outs og Back-Flips! - Hør publikum juble i 12 stadioner pakket med fans mens du kjemper deg vei til Monster Jam World Finals! - Utforsk og knus deg gjennom omgivelsene i en massiv utendørsverden! - Tren på samme måten som din Monster Jam-favorittsjåfør ved Monster Jam University!