Kitty Powers' Matchmaker
Kitty Powers’ Matchmaker er en unik og kjempemorsom dating-simulator. Ta hånd om ditt eget matchmakingbyrå med veiledning fra din fabelaktige sjef Kitty Powers, en drag queen diva! Match en endeløs parade av desperate klienter med kandidater fra Kittys lille svarte bok og led dem gjennom kleine samtaler og dusinvis av risikable dating-dilemmaer. Etter hvert som omdømmet ditt vokser vil du låse opp nye datingsteder, en mer krevende kundekrets og oppgraderinger for byrået ditt. Send dine forventningsfulle ut med den rette looken og perfekte gaver for å øke sannsynligheten deres for å finne kjærligheten. Er du klar for å spre kjærligheten til verden? Eller vil du etterlate et hav av knuste hjerter i kjølvannet?