SteamWorld Dig
SteamWorld Dig er et plattformbasert, gruveeventyr med sterk innflytelse fra Metroidvania. Ta rollen som Rusty, en ensom dampdrevet gruverobot, når han ankommer ved en gammel gruveby i stor nød. Grav deg gjennom den gamle jorden og samle rikdommer mens du avslører den eldgamle trusselen som lurer under overflaten. Hovedtrekk - En rik verden av dampdrevne roboter, inspirert av steampunk og westerntematikk. - Utforsk en underjordisk verden full av hemmeligheter, skatter og farer. - Avdekk restene av en menneskelig sivilisasjon, en lavpannet rase av dynamittviftende hulemenn. - Tilfeldig genererte verdener med levende gameplay.