Dogos
DOGOS har oppdatert klassiske shmup-spill ved bruk av dagens teknologiske elementer som 3D-grafikk og kamera med dynamisk omfang. Ved å imitere åpen verden-spill, kan betaleren forflytte seg uhindret i scenarioene, i en hvilken som helst retning. Dette er sann innovasjon innen denne typen spill. DOGOS inviterer deg til en action-fylt opplevelse som vil utfordre dine ferdigheter og sanser. Masse skudd og eksplosjoner og et utrolig, fengende lydspor. Hvis du liker spennende videospill med rask tempo, er DOGOS absolutt noe for deg. GJØR DEG KLAR TIL EN KAMP SOM VIL SETTE NERVENE DINE PÅ HØYKANT! Historie Jorden er blitt invadert av en pervers rase med biomekaniske skapninger, zeetnukene, fra verdensrommet. En gruppe mennesker organiserer seg for å kjempe mot invasjonen, men oppdager raskt at de er sjanseløse mot fiendens teknologiske overlegenhet. Motstanden bestemmer seg for å sette i gang et ambisiøst prosjekt: De kombinerer jordisk teknologi med utenomjordisk teknologi for å lage en skipsflåte for å kjempe mot fienden. Zeetnukene avdekker motstandernes planer og setter i gang et overraskelsesangrep mot basen der menneskene utvikler prototypene. Under angrepet klarer Desmond Phoenix, en dyktig pilot, å komme seg unna i en KZ 72—en av modellene som utvikles og som alle kommer til å kalle DOGOS. DOGOS forteller om denne piloten og hvordan hans handlinger endret fremtiden til menneskeslekten. Funksjoner 3D-ÅPEN VERDEN Du kan navigere gjennom 14 nivåer som etterligner hvordan 3D-åpen verden fungerer. Hvert nivå er utformet med høy grad av nøyaktighet og detaljer, utrolige teksturer og med tanke på tiltalende estetikk. DYNAMISK KAMERAMODUS Du kan endre kameramodus mens du spiller. Dette gjør at disse typer spill er på et helt nytt nivå. UTALLIGE FIENDER OG MEKTIGE SJEFER En rekke forskjellige fiender og sjefer tvinger deg til å endre strategiene hvert minutt. Garantert at det blir gøy! BALANSERT SPILL 4 vanskelighetsgrader med tanke på forskjellige spillere: Fra begynnernivå til spillere med mest erfaring. PÅFALLENDE SYNSOPPLEVELSE, FORBLØFFENDE LYD OG FENGENDE MELODIER Vi tilbyr et stimulerende lydspor: Utrolig originalmusikk, påfallende lyder og selvsagt grafikk i HD. Stålsett deg: Dette spillet vil sprenge sansene dine. SPILLETS AVSPILLINGSHASTIGHET KREVER DINE BESTE REFLEKSER Med en avspillingshastighet på 60 rammer per sekund og en oppløsning på 1080p, får dine sanser og reflekser en utfordring. Kjemp mot fienden med rask tempo og dramatikk. Ikke blunk hvis du vil overleve. TILPASS OPPLEVELSEN Velg skip, våpen og hvordan ting skal se ut. Prøv alle alternativene som finnes i våre innstillinger, helt til du finner det som passer best.