Fallout 4: Game of the Year Edition
Fallout 4 har vunnet over 200 «beste»-priser, og Game of the Year Edition inneholder Bethesda Game Studios kritikerroste spill samt alle de seks offisielle tilleggene: Automatron, Wasteland Workshop, Far Harbor, Contraptions Workshop, Vault-Tec Workshop og Nuka-World! Som den eneste overlevende fra Vault 111 er det bare du som kan bygge opp og bestemme Wastelands skjebne. Bli med i en av fraksjonene som kjemper om makt, eller operer på egen hånd. Med S.P.E.C.I.A.L.-systemet kan du være hvem du vil – kanskje en soldat med kraftrustning eller en sjarmerende pratmaker? Og med hundrevis av egenskaper er det lett å utvikle sin egen spillestil. Prøv deg på spennende første- eller tredjepersonskamper med det dynamiske Vault-Tec Assisted Targeting System (V.A.T.S.), som gir deg en maksimal taktisk fordel (og et filmatisk blodbad). Samle, oppgrader og bygg tusenvis av gjenstander med Fallout 4s utformingssystem. Du kan lage våpen, rustninger og til og med bosetninger. Velkommen hjem.