NARUTO SHIPPUDEN: Ultimate Ninja STORM 4
Det siste opus i den populære STORM-serien tar deg med på en rik og forbløffende reise. Opplev det helt nye kampsystemet og gjør deg klar til å stupe ut i de mest episke kampene du har sett i NARUTO SHIPPUDEN: Ultimate Ninja STORM til dags dato! Gjør deg klar for det mest etterlengtede STORM-spillet noen sinne!