Organic Panic
Organic Panic er et skikkelig sprøtt plattformspill med dynamiske væsker og miljøer som kan ødelegges. Den fantastiske fysikken bruker «DAFT Engine» (knusende og væske-teknologi) for å lage unik og mangfoldig spilling – treet flyter og brenner, lynet leder, isen er glatt og smelter, vannet slukker ilden, gummien spretter, syren tærer … Mestre de 4 elementstyrkede heltene og bytt mellom dem for å overkomme BabyOsts onde teknologiske rike. Treng deg gjennom jorden, lag og bli til vann, kontroller tyngdekraften og tenn på alt mens du kjemper og pusler deg gjennom over 200 nivåer for enspiller, samarbeid og konkurranse. Funksjoner: – Over 200 nivåer – Byttis, Nedtelling, Forvandling og mange flere spillmoduser – Eventyrmodus og bonusnivåer – 2–4 spillere i lokal samarbeidmodus – 2–4 spillere i lokal konkurransemodus – Prestasjoner – Ledertavler Den nedlastbare versjonen støtter engelsk, fransk, italiensk, tysk, spansk og portugisisk.