The Coma: Recut
Dra tilbake til de mørke korridorene ved Sehwa High i denne remastrede versjonen av den koreanske kultskrekk-klassikeren. Du tar på deg rollen som Youngho, en uheldig elev som fanges i de marerittaktige gangene på den videregående skolen. Etter at han sovnet av under den siste eksamenen sin, våkner han opp på skolen om natten. Det er bare ett problem … han er ikke alene. En psykotisk morder jakter på han, og nå må Youngho finne mot nok til å komme til bunns i hvorfor han er her og hvordan han kommer seg ut. Gjem deg: Kryp i mørket eller gjem deg i skap for å holde deg utenfor syne og unngå morderen. Overlev: Bruk lommelykten til å finne nyttige gjenstander, men pass på, den kan tiltrekke seg uønsket oppmerksomhet. Mysterium: Finn lapper og ledetråder for å løse den forskrudde historien til Sehwa Highs elever og lærere. Død: Pass deg for farene som lurer i mørket, om ikke blør du ihjel i et forglemt klasserom. Kommer du til å overleve lenge nok til å løse det marerittaktige mysteriet på Sehwa High?