Zombie Pinball
"Er du fan av ZOMBIES? Og PINBALL-spill? Da kommer du til å digge ZOMBIE PINBALL! Med avhengighetsskapende gameplay, en crazy atmosfære, syv forskjellige bord, 20 spektakulære spillmoduser og hundrevis av utfordringer! Frankenstein og vennene hans, zombier, varulver, gjenoppståtte og brennende eller dryppende skjelett kommer å få deg til å sette deg på prøver. I Pinball Zombie kommer du til å more deg med å slå i hjel massevis av zombier!"