The Park
The Park er en 1-2 timers psykologisk skrekkopplevelse med fokus på intens fortelling og utforskning. Handlingen foregår i en skummel fornøyelsespark som skjuler en mørk hemmelighet. En dag i parken... en bortkommen bamse... et savnet barn. Når solen går ned over Atlantic Island Park, må du utforske dens forfalne karuseller på jakt etter sønnen din, Callum. Når mørket faller på, vil du oppleve panikk og paranoia gjennom en historie skrevet av et team av prisbelønte fortellere. - Utforsk Atlantic Island Park og ta karuseller som pariserhjulet, radiobilene, og berg og dalbanen; men pass på, noen av dem lever sitt eget liv. - Tre inn i rollen som Lorraine, en kvinne som står overfor en forelders verste mareritt, og avdekk hennes historie så vel som den mørke og tragiske historien til parken. - Rop på Callum, og samhandle med omgivelsene rundt deg mens du undersøker ledetråder og lytter til Lorraines egen indre stemme etter hvert som spillet utvikler seg.