Dark Arcana: The Carnival
Finn den savnede kvinnen i et mystisk skrekktivoli. Undersøk to verdener: Den du kjenner, og den på det alternative planet bak Speilhallen. Bli kjent med hemmeligheten bak en eldgammel skapning kjent som Den onde. Avdekk historien bak de ulykksalige kjærestene og stans Den onde fra å bryte sine magiske lenker og invadere vår verden.