Girl Fight
Bli med på reisen til åtte tøffe kvinner med psykiske krefter som kjemper mot hverandre i et hemmelig forskningsanlegg tilhørende regjeringen! Kjemp med både nærkamp og overnaturlige psykiske angrep i et bredt spekter av dommedagsscenarioer! Utfør stilige knep i kamp for å få virtuell valuta som låser opp ekstra innhold, som nye psykiske egenskaper, alternative kostymer, en dyp bakgrunnshistorie og sexy bilder av jentene! Den psykiske krigføringen starter her!