Euro Fishing: Ultimate Edition
Euro Fishing: Ultimate Edition byr på alt innholdet for Euro Fishing, slik at du kan spare penger med én fantastisk samling. Bli med til de unike fiskestedene i Euro Fishing samt de imponerende bonusinnsjøene. Kjøp Ultimate Edition for å få kjernespillet med 5 innsjøer og 8 bonusinnsjøer. Noen høydepunkter: - Manor Farm Lake - Le Lac d’or - Waldsee - Bergsee - Foundry Dock - The Moat - Hunters Lake - Lilies Uavhengig av om du er ny eller proff fisker, Euro Fishing: Ultimate Edition gjenskaper følelsen av ekte fisking ved bruk av vårt unike fysikkbaserte kaste- og dra-system. Sett i gang og fisk!