Magnetic: Cage Closed
Magnetic er et første persons problemløsningsspill som lar deg manipulere og mestre de magnetiske kreftene. Spillets mekanikker er fokusert rundt ett verktøy: Spillerens Magnetvåpen. Dette verktøyet er det eneste som kan hjelpe deg å navigere den enorme og dødelige fengselslabyrinten som du har blitt kastet inn i.